Yaklaşık 13 yıldır HASTALIKLARIN SEBEPLERİ üzerine Radyestezi metodu ile çalışmalar yapan İmran ÇAĞATAY’ın web sitesinden;

10 yılı aşkın bir süre sol yanımda bir batma ve ağrı çektim.’Bir şeyin yok,18 yaşında delikanlı gibi kalbin var’denildi.Yıl 1991’e geldi.Çok ağır bir kalp krizi ille 23 gün yoğun bakım dan sonra anjiyo ve arkasından By-pass.Nerede ise tıkanmayan kalp damarım kalmamış.3 ana kroner %100 tıkalı,9 tali damar muhtelif oranlarda ve yüksek oranlarda daralmış.Kalp duvarları ölmüş bir daha yerine gelmez denildi. Acil ameliyatla 3 lü bay- pass edildim.By-pass’tan 2,5 ay sonra takılan damarlar da %85 oranın da tıkanmış.İkinci ameliyat yapılacak,kurtulma şansın %5 ölme riski %95 denildi.50 mt.yürüyemez,bir kat çıkamaz haldeyim.%95 lik ölüm hakkımı evimde eşim ve çocuklarımın yanında kullanmaya karar verdim.

Müthiş bir çıkmaz ve acz içindeydim.Arkada bırakacağım,zavallı bir eş 3 küçük yavru.Duadan başka çarem kalmamıştı.Dua dua dua…acizin,hastanın samimi duası.Ve acizin,hastanın samimi duası kabul olunduğunu adeta ensemde hissediş…Ertesi gün gönderilen şifa,akabinde Radyestezi bilim dalı ile tanışma.Kalp damarlarımı tıkayan şeyin damarlara yerleşip gelişen şeyin bir bakterinin sebep olduğu.Bakteriyi giderdik.Bir ay içerisinde 2 Km .yürür hale geldim…Yaşıyorum ,yoğun çalışıyorum,sigara içiyorum,ava gidip sıcak soğuk demeden saatlerce yürüyorum.Yıllardır aspirin dahil hiçbir ilaç kullanmıyorum.Şükrediyorum

Bu vesile ile öğrendiğim Radyestezi bilimini geliştirerek,12 yılı aşkın bir zamandır yaptığım çalışmalarla ne kadar şükretsem ödeyemeyeceğim seviyelere taşıdım.Sizlerle sınırlı ölçülerle de olsa paylaşmak istiyorum.

Detaylar ve sorularınızı için , İmran ÇAĞATAY’ın kişisel web sitesine bu adresten ulaşabilirsiniz. http://imrancagatay.com

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati